Zoals altijd weer een hele goed ervaring bij deze salon. Bij de pedicure wordt echt de tijd genomen en wordt er nauwkeurig gewerkt. De salon heeft een kalme sfeer en zorgt ervoor dat je naast je behandeling ook met een rustiger hoofd de salon weer verlaat.
Behandeling door Ridea•Pedicure
Annette•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaring,vriendelijk,kennis
Behandeling door Ridea•Pedicure
anita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ilan richtte zich goed op mijn pijnpunten en had zelfs wat extra tijd genomen om me zo veel mogelijk te helpen, en de sfeer in de salon was fijn en professioneel
Behandeling door Atid•Rug-, schouder- en nekmassage