Heerlijke behandeling van Inge gehad. Ze is zeer deskundig en een kei in masseren. Ik kom zeker terug!
Saskia•about 1 year ago
Verified review
Ja hoor, om te beginnen mijn 2de keer een behandeling van Inge in haar prachtige nieuwe locatie, sfeervol, goed verzorgd en professioneel. Deze behandeling was voor mij voor het eerst met haar nieuwe product. Met veel zorg en enthusiaste duidelijke uitleg verwende ze mij met dit heel goed voelende product. Mooie herinnering en na jaren tevredenheid over de behandelingen bij Inge nu op naar de verdere nieuwe toekomst in een nieuwe salon 😍 en een aanvullend nieuw product. 👍
Nelly•about 1 year ago
Verified review
Fantastische massage! Kwam heel ontspannen thuis
Carolien•about 1 year ago
Verified review
Het is altijd een genot om een gezichtsbehandeling te krijgen van Inge.