Het was weer topkwaliteit door Inge gegeven. Altijd weer super relaxt, zorgzaam, uiterst verzorgd.
Prachtige nieuwe salon, Super top!
Nelly•about 1 year ago
Verified review
Hele fijne ervaring heb ik gehad met Inge! Ze is erg competent en zorgzaam. Zeker aan te raden!
Carine•about 1 year ago
Verified review
Wat een fijne ervaring! Inge vertelt goed wat ze doet en waarom. Het was heerlijk ontspannen!
Melanie •about 1 year ago
Verified review
Hele fijne behandeling waar mijn huid héél blij mee is! De massage is top en mijn wenkbrauwen zijn weer mooi in model. De nieuwe kruidenmiddelen waar Inge mee werkt voelen heerlijk en zijn m.i. een aanrader. Ik zie een behandeling als een cadeautje voor mezelf!
Sandra•about 1 year ago
Verified review
Ik vind het altijd fantastisch! Je wordt heerlijk verzorgd en alles is perfect. De sfeer is heel fijn en ze legt alles heel goed uit en geeft handige tips en adviezen. Mega aanrader!