Veel persoonlijke aandacht, professionaliteit, overleg en uitleg ruimte, vriendelijk enz.
Mooie, sfeervolle, rustgevende praktijkruimte.
Nelly•7 months ago
Verified review
Altijd, iedere keer weer professioneel, goed en heerlijk!!!
Inge is een heel fijn persoon bij wie je je vertrouwd voelt. De ruimte is heel rustig en relaxt en dit is erg prettig.