Heel fijn! Ik heb er niks slechts op aan te merken. Goed personeel, er wordt rustig de tijd voor je genomen, krijgt goede tips over de verzorging van je haar en ik krijg van veel mensen complimenten over mijn nieuwe kleur. Helemaal blij mee
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Veerle•about 7 years ago
Verified review
TOPPER
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Mareine•about 7 years ago
Verified review
Super
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Altijd ontspannen en fijn zoals het bij een kapper hoor te zijn. De enige die mij mag knippen.
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Jantine•about 7 years ago
Verified review
Mijn haar zit fantastisch! Suus kleurt en knipt als de beste. Ze is gastvrij, luistert goed en is creatief en netjes.