Heel fijn! Ik heb er niks slechts op aan te merken. Goed personeel, er wordt rustig de tijd voor je genomen, krijgt goede tips over de verzorging van je haar en ik krijg van veel mensen complimenten over mijn nieuwe kleur. Helemaal blij mee
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Veerle•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
TOPPER
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Mareine•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd ontspannen en fijn zoals het bij een kapper hoor te zijn. De enige die mij mag knippen.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Jantine•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit fantastisch! Suus kleurt en knipt als de beste. Ze is gastvrij, luistert goed en is creatief en netjes.