Samen met mijn moeder voor het eerst geweest. Goede begeleiding, behandeling hartstikke goed uitgevoerd en advies gekregen over het verzorgen van mijn haar. Zeker een aanrader om erheen te gaan!
Azra•7 months ago
Verified review
Heel fijn ontvangen en ultiem genoten van de behandeling. Er wordt echt aan alles gedacht. Echt een aanrader!
Emina•7 months ago
Verified review
Het was super heerlijk,lekker genoten.
Bedankt dames.
Enya •7 months ago
Verified review
Als je echt verwend wilt worden en ontspannen na huis wilt gaan moet je hier zijn! Ben altijd erg tevreden en blij met de informatie die ik krijg over mijn haren.
Nadine•7 months ago
Verified review
Het was weer een zalige ervaring, heb er zeer van genoten ! 🤗