De headspa was weer echt top!
Alles voelde super professioneel aan en ik kon meteen ontspannen.
De behandeling werd met veel zorg gedaan en de sfeer was heerlijk rustig.
Zeker een aanrader als je even helemaal tot rust wilt komen!
Victoria •7 months ago
Verified review
Wat een verwennerij!!
Je wordt echt heel fijn en vriendelijk ontvangen !!
En de behandeling is een belevenis die je niet mag missen zo fijn ontspannen en kundig uitgevoerd echt een aanrader 👌🏼
Petra •7 months ago
Verified review
Fijne salon door de kalmerende inrichting . Personeel was professioneel.
Styled by Derya•Head Spa
Brenda•8 months ago
Verified review
Het was een heerlijke ervaring ♥️
Jolanda•8 months ago
Verified review
Es war sehr sehr schön
Wir haben uns total wohlgefühlt und Entspannung pur.
Komme definitiv wieder