mijn kapsel was voordat ik ging knippen echt lelijk en na het knippen echt geweldig. Ik had zaterdag een feestje en iedereen vond het heel erg mooi, dus veel complimenten voor de kapster!
Styled by Manar•Ladies' Haircuts
Marleen•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Top!
Styled by Ihab•Men's Haircut
Jaap•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Walaa heeft mijn haar echt prachtig geknipt! Ze was super vriendelijk en zorgde voor een heel fijne, gastvrije sfeer. Ik ben heel tevreden en kom zeker terug
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Alice•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Top!
Styled by Manar•Ladies' Haircuts
Belle•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne behandeling gehad, mijn haar is weer fris en ze was snel klaar