mijn kapsel was voordat ik ging knippen echt lelijk en na het knippen echt geweldig. Ik had zaterdag een feestje en iedereen vond het heel erg mooi, dus veel complimenten voor de kapster!
Styling door Manar•Vrouwen knippen
Marleen•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Styling door Ihab•Mannen knippen
Jaap•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Walaa heeft mijn haar echt prachtig geknipt! Ze was super vriendelijk en zorgde voor een heel fijne, gastvrije sfeer. Ik ben heel tevreden en kom zeker terug
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Alice•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Styling door Manar•Vrouwen knippen
Belle•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne behandeling gehad, mijn haar is weer fris en ze was snel klaar