Geweldig geknipt weer door Ihab. Precies zoals ik het wilde. Ihab voelt dat haarfijn aan, de wens van de klant.
Houdt rekening met de vorm van het hoofd, de kruin, de haarrichting...een echte professionele barbier. Ik kom hier al een paar jaar.
Styling door Ihab•Mannen knippen
Jeroen•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een ontzettend fijne kapper. Ben weer heel goed geknipt 🥰
Styling door Ihab•Mannen knippen
Willem•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Beste kapper van Amersfoort 😍
Styling door Ihab•Mannen knippen
Willem•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer super blij met het resultaat!
Styling door Walaa•Highlights - T-section
Veronique•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Thank you again to Walaa for doing my hi-lites. I’m happy with the experience and for having my hair done lighter. The salon is clean and the staff are all friendly.