De afspraak voor mij liep wat uit, wat uiteraard kan gebeuren, maar hierdoor voelde mijn afspraak nogal gehaast. Mijn haar werd erg snel geknipt, er werd geen rekening gehouden met waar mijn scheiding normaal zit (wat ik wel had aangegeven) waardoor mijn haar vanuit de verkeerde scheiding in model is geknipt + er werd geen hittebescherming aangebracht in mijn haar voordat er heet werd geföhnt. Overall voelde de afspraak gehaast wat ik niet gewend ben van deze salon. Vandaar geen volle 5*
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
-•almost 3 years ago
Verified review
Weer tevreden
Styled by Walaa•Ladies' Root Colouring
Anoniem•almost 3 years ago
Verified review
Mijn haar is behandeld door Walla.
Merk gelijk het verschil😍😍😍
Styled by Walaa•Ladies' Full Head Colouring
ghader•almost 3 years ago
Verified review
Al meerdere keren geknipt door Ihab. Hij knipt netjes, secuur. Goed. Blij mee.
Styled by Ihab•Men's Haircut
Robin•almost 3 years ago
Verified review
Super gezellig bij Jeanabelle! Altijd Zeer tevreden over het resultaat. Mooie prijs kwaliteit verhouding. En Fijn hoe ze ook je wenkbrauwen doet. Ook dit gebeurt zeer professioneel. Ik kom hier graag en blijf hier komen🫶🏻