De afspraak voor mij liep wat uit, wat uiteraard kan gebeuren, maar hierdoor voelde mijn afspraak nogal gehaast. Mijn haar werd erg snel geknipt, er werd geen rekening gehouden met waar mijn scheiding normaal zit (wat ik wel had aangegeven) waardoor mijn haar vanuit de verkeerde scheiding in model is geknipt + er werd geen hittebescherming aangebracht in mijn haar voordat er heet werd geföhnt. Overall voelde de afspraak gehaast wat ik niet gewend ben van deze salon. Vandaar geen volle 5*
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
-•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer tevreden
Styling door Walaa•Kleuren - uitgroei
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is behandeld door Walla.
Merk gelijk het verschil😍😍😍
Styling door Walaa•Kleuren - volledig
ghader•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meerdere keren geknipt door Ihab. Hij knipt netjes, secuur. Goed. Blij mee.
Styling door Ihab•Mannen knippen
Robin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gezellig bij Jeanabelle! Altijd Zeer tevreden over het resultaat. Mooie prijs kwaliteit verhouding. En Fijn hoe ze ook je wenkbrauwen doet. Ook dit gebeurt zeer professioneel. Ik kom hier graag en blijf hier komen🫶🏻