Mijn dochter en ik komen hier al jaren voor knippen en highlights. We zijn ook heel tevreden met de nieuwe eigenaren. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Styling door Walaa•Highlights - T-section
Jacobijn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne sfeer en zeker blij met het resultaat :)
Styling door Salon,•Vrouwen knippen
Mirjam•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wil dat iedereen profiteert van mijn mooie ervaring. Ik had last van ongelijke punten in mijn haar en de lengte ervan was anders vanwege eerder gebruik van haarkleurmiddelen. Ik ging naar Walaa nadat veel vrienden me hadden aangeraden mijn haar daar te laten verzorgen. Ze inspecteerde mijn haar zorgvuldig en adviseerde me wat ik moest doen. Ze knipte de beschadigde uiteinden en bracht de ongelijke punten in lijn. Nadat ik mijn haar had gedroogd, was ik verrast door mijn haar, bedank Walaa