De kapsalon is overgenomen en ik vond het best spannend of het goed zou gaan. Maar de nieuwe kapster heeft mkjn haar fantastisch gedaan. Ze is heel vriendelijk en vakkundig.. ik ga de volgende keer weer en zal naar Walaa vragen
Styled by Walaa•Ladies' Root Colouring
Els•almost 3 years ago
Verified review
Fijne kapsalon. Aardige eigenaren en niks op aan te merken
Styled by Ihab•Men's Haircut
Ernst-Jan•almost 3 years ago
Verified review
Ik kwam binnen en ik kom gelijk gaan zitten, ik zijn wat ik wou en ze begon gelijk. Super aardig en mijn haar was precies hoe ik het wou.
Styled by Walaa•Girls' Haircuts
Tessa•almost 3 years ago
Verified review
Walaa heeft veel kennis van kleur. Zij luistert goed, en geeft goede advies. Zij maakt waar wat zij belooft. Een borrelend, stralend persoonlijkheid met kennis van zaken! Ik kom hier zeker weer terug.