De kapsalon is overgenomen en ik vond het best spannend of het goed zou gaan. Maar de nieuwe kapster heeft mkjn haar fantastisch gedaan. Ze is heel vriendelijk en vakkundig.. ik ga de volgende keer weer en zal naar Walaa vragen
Styling door Walaa•Kleuren - uitgroei
Els•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon. Aardige eigenaren en niks op aan te merken
Styling door Ihab•Mannen knippen
Ernst-Jan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam binnen en ik kom gelijk gaan zitten, ik zijn wat ik wou en ze begon gelijk. Super aardig en mijn haar was precies hoe ik het wou.
Styling door Walaa•Meisjes knippen
Tessa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa heeft veel kennis van kleur. Zij luistert goed, en geeft goede advies. Zij maakt waar wat zij belooft. Een borrelend, stralend persoonlijkheid met kennis van zaken! Ik kom hier zeker weer terug.