Bedankt voor de knipbeurt. Ik zou jullie zeker aanraden!
Tot de volgende keer.
Lidy
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Lidy•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben erg blij met mijn kapsel. Het is mooi geknipt. Er wordt netjes wat te drinken aangeboden. Er wordt rekening mee gehouden dat er niet te veel wordt afgeknipt, heel fijn!
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Nusa•almost 3 years ago
Verified review
Weer een hele goede ervaring, Walaa is deskundig in knippen en luistert goed naar je wensen! Ze knipt bij mij met een mesje en dan zit mijn haar heel natuurlijk.
Een verrassing was dat Walaa ook wenkbrauwen doet; in model brengen en verven, heel mooi