Bedankt voor de knipbeurt. Ik zou jullie zeker aanraden!
Tot de volgende keer.
Lidy
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Lidy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met mijn kapsel. Het is mooi geknipt. Er wordt netjes wat te drinken aangeboden. Er wordt rekening mee gehouden dat er niet te veel wordt afgeknipt, heel fijn!
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Nusa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een hele goede ervaring, Walaa is deskundig in knippen en luistert goed naar je wensen! Ze knipt bij mij met een mesje en dan zit mijn haar heel natuurlijk.
Een verrassing was dat Walaa ook wenkbrauwen doet; in model brengen en verven, heel mooi