Ihab is een goede kapper die heel secuur werkt. Ben met veel plezier vaste klant bij hem!
Styled by Ihab•Men's Haircut
Richard•almost 3 years ago
Verified review
Ilhan is een fijne en aardige kapper. Ik ben blij met mn nieuwe coupe.
Styled by Ihab•Men's Haircut
Niko•almost 3 years ago
Verified review
Gezelligheid in de zaak ontbreekt
Henrike een gezellige en deskundige kapster
Men's Haircut
Ton•almost 3 years ago
Verified review
Walaa is heel aardig en ervaren. Ze werkt netjes en zorgvuldig. en denkt altijd met je mee. Fijnste kapster in mijn beleving tot nu toe. Ik ben zeer tevreden over de Braziliaanse keratinebehandeling en highlights behandeling. Ik ga zeker weer bij haar terug. Een echte aanrader.