Ihab is een goede kapper die heel secuur werkt. Ben met veel plezier vaste klant bij hem!
Styling door Ihab•Mannen knippen
Richard•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ilhan is een fijne en aardige kapper. Ik ben blij met mn nieuwe coupe.
Styling door Ihab•Mannen knippen
Niko•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezelligheid in de zaak ontbreekt
Henrike een gezellige en deskundige kapster
Mannen knippen
Ton•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa is heel aardig en ervaren. Ze werkt netjes en zorgvuldig. en denkt altijd met je mee. Fijnste kapster in mijn beleving tot nu toe. Ik ben zeer tevreden over de Braziliaanse keratinebehandeling en highlights behandeling. Ik ga zeker weer bij haar terug. Een echte aanrader.