Eerste keer m'n haar geverfd en erg tevreden! Ik wist niet precies wat ik wilde, maar Walaa begreep juist precies wat ik wilde. Highlights zien er mega natuurlijk uit en knipbeurt ook perfect. Erg blij mee en kan iedereen aanraden om hier naartoe te gaan.
Styling door Walaa•
Kleuren - volledigToon alles…
Ester•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Walaa, heel goed geknipt en advies voor thuis. Krijg veel complimenten en vertel tegen iedereen dat ze naar Jeanabelle moeten gaan 😄
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Naeeltje•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Henrike is onze vaste kapster. Altijd goed en bovendien heel aardig.
Jongens knippen
Albert•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer zo blij met m’n haar! Echt een aanrader! Er wordt echt de tijd voor je genomen.
Styling door Walaa•Highlights - heel hoofd
Pascalle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Klantvriendelijk en neemt de tijd om zorgvuldig te knippen!