Mijn zoontje komt al vanaf een jaar of 1,5 bij Henrike. Altijd gezellig en goed geknipt! Dank!!
Boys' Haircuts
Patricia•about 3 years ago
Verified review
Henrieke is een klantvriendelijke, vakkundige kapster.
Beleefd en vriendelijk.Knipt het haar zoals jij het aangeeft.
Prima, iedere keer is mijn haar weer goed geknipt.
Ladies' Haircuts
Netty•about 3 years ago
Verified review
Echt een fijne zaak
Styled by Ihab•Men's Haircut
Mark Jan•about 3 years ago
Verified review
Hendriks is goed en denkt met je mee, ook over de afrekening
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Erica•about 3 years ago
Verified review
Heel goed en ontspannen sfeer. Walaa is zorgvuldig en denkt goed mee. En föhnt je haar ook nog mooi in model erna. Heel tevreden!