Zo fijne behandeling , zorgvuldig , precies weten wat ik wil met mijn haar en ook fijne gesprekken , geïnteresseerd en nog weten waar we het de vorige keer over hadden
Ladies' Haircuts
Ansjelien•about 3 years ago
Verified review
Ik ben super geholpen door Walla, ik kwam voor highlights door mijn hele haar. Nu wist ik zelf niet wat ik wilde en werd goed geadviseerd, welke kleur haalbaar was en bij mijn bruine haar stond. Verder vond ik de kapper altijd verschrikkelijk aangezien ik krullend haar heb en altijd met een ontploft kapsel de deur uit ging. Nu bij Jeanabelle vind ik naar de kapper gaan weer een leuk uitje en ga ik altijd de deur uit met een mooi kapsel. Super blij mee en ga daar zeker nooit meer weg!
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Fabienne•about 3 years ago
Verified review
Super fijn geholpen!
Styled by Walaa•Ladies' Root Colouring
Lizzy•about 3 years ago
Verified review
Uitstekende ervaring voor de eerste keer bij deze kapper