Zo fijne behandeling , zorgvuldig , precies weten wat ik wil met mijn haar en ook fijne gesprekken , geïnteresseerd en nog weten waar we het de vorige keer over hadden
Vrouwen knippen
Ansjelien•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super geholpen door Walla, ik kwam voor highlights door mijn hele haar. Nu wist ik zelf niet wat ik wilde en werd goed geadviseerd, welke kleur haalbaar was en bij mijn bruine haar stond. Verder vond ik de kapper altijd verschrikkelijk aangezien ik krullend haar heb en altijd met een ontploft kapsel de deur uit ging. Nu bij Jeanabelle vind ik naar de kapper gaan weer een leuk uitje en ga ik altijd de deur uit met een mooi kapsel. Super blij mee en ga daar zeker nooit meer weg!
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Fabienne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen!
Styling door Walaa•Kleuren - uitgroei
Lizzy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende ervaring voor de eerste keer bij deze kapper