Vond het ietwat spannend deze keer want Jeanetta was altijd mijn (geweldige) vaste kapster. Ze is helaas weg (😘) dus nu een afspraak gemaakt om door Henrike te worden geknipt en gekleurd.,Echt ook nu weer… echt …fantastisch geknipt. Chapeau 👏 Henrike ! Ik ben er echt enorm blij mee. Mijn haar is weer gezond en perfect in model. Ook mijn grijze uitgroei is weer helemaal weg. Dus tot de volgende keer weer, 🥰
Ladies' Root Colouring
Ksenija•about 3 years ago
Verified review
Ik ben goed geknipt door Walaa. Ze is heel deskundig en doet echt wat je vraagt.Prettige kleine salon.
Styled by Walaa•Ladies' Haircuts
Maria•about 3 years ago
Verified review
Walaa heeft mijn haar heel mooi geknipt. Super blij mee!