Vond het ietwat spannend deze keer want Jeanetta was altijd mijn (geweldige) vaste kapster. Ze is helaas weg (😘) dus nu een afspraak gemaakt om door Henrike te worden geknipt en gekleurd.,Echt ook nu weer… echt …fantastisch geknipt. Chapeau 👏 Henrike ! Ik ben er echt enorm blij mee. Mijn haar is weer gezond en perfect in model. Ook mijn grijze uitgroei is weer helemaal weg. Dus tot de volgende keer weer, 🥰
Kleuren - uitgroei
Ksenija•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geknipt door Walaa. Ze is heel deskundig en doet echt wat je vraagt.Prettige kleine salon.
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Maria•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa heeft mijn haar heel mooi geknipt. Super blij mee!