Fijne zaak , altijd vriendelijk , knippen goed , lekker online boeken net zo makkelijk . Ik raad deze kapsalon aan.
Ladies' Haircuts
Crista•over 3 years ago
Verified review
Altijd een goede ervaring bij Jeanetta. Weer mooie kleur erin en netjes geknipt
Styled by Salon•
Hair colouringShow all…
Anna•over 3 years ago
Verified review
Ik werd voor de eerste keer door hem geknipt, Jeanetta vertelde hem hoe ik het graag wil hebben en hij heeft het uitstekend uitgevoerd! De man is vakkundig, vriendelijk en besteedt aandacht aan de cliënt.
Styled by Ihab•Men's Haircut
Ruud•over 3 years ago
Verified review
Geweldig sfeer in de kapsalon en ze luisteren naar je en geven goed advies!
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Jouw wensen worden zo goed mogelijk met je doorgenomen en zoveel mogelijk uitgevoerd.