Fijne zaak , altijd vriendelijk , knippen goed , lekker online boeken net zo makkelijk . Ik raad deze kapsalon aan.
Vrouwen knippen
Crista•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede ervaring bij Jeanetta. Weer mooie kleur erin en netjes geknipt
Styling door Salon•
Kleuren - volledigToon alles…
Anna•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd voor de eerste keer door hem geknipt, Jeanetta vertelde hem hoe ik het graag wil hebben en hij heeft het uitstekend uitgevoerd! De man is vakkundig, vriendelijk en besteedt aandacht aan de cliënt.
Styling door Ihab•Mannen knippen
Ruud•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig sfeer in de kapsalon en ze luisteren naar je en geven goed advies!
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Jouw wensen worden zo goed mogelijk met je doorgenomen en zoveel mogelijk uitgevoerd.