Erg goede ervaring gehad wederom! ik kom hier al een aantal jaar en elke keer is weer een feestje.
Leuk ook dat ze zichzelf elke keer vernieuwen door ook een barbier ervaring aan te bieden! De volgende keer ga ik hier zeker weer naartoe!
Ihab nogmaals dank voor je geleverde werk!
Styled by Ihab•Men's Haircut
Joost Colenbrander•over 3 years ago
Verified review
bij jeanabelle wordt geniet je van een persoonlijke, gastvrije behandeling, word je deskundig geadviseerd en vakkundig geknipt...
Men's Haircut
Jan•over 3 years ago
Verified review
Kom hier al lang, met een reden. Altijd goed geknipt en gezellig.
Men's Haircut
Matthijs•over 3 years ago
Verified review
Fijne salon, rustig op het moment dat ik werd geknipt. Haar werd zorgvuldig gewassen en er werd goed uitgevraagd hoe ik het geknipt wilde hebben. Jeanette nam de tijd en liet mij ook met een netjes gewaxte coupe de salon verlaten.
Styled by Salon•Men's Haircut
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Erg fijne benadering , veel complimenten dat mijn haar weer zo goed zit. Vakkundig en geïnteresseerd