Erg goede ervaring gehad wederom! ik kom hier al een aantal jaar en elke keer is weer een feestje.
Leuk ook dat ze zichzelf elke keer vernieuwen door ook een barbier ervaring aan te bieden! De volgende keer ga ik hier zeker weer naartoe!
Ihab nogmaals dank voor je geleverde werk!
Styling door Ihab•Mannen knippen
Joost Colenbrander•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
bij jeanabelle wordt geniet je van een persoonlijke, gastvrije behandeling, word je deskundig geadviseerd en vakkundig geknipt...
Mannen knippen
Jan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al lang, met een reden. Altijd goed geknipt en gezellig.
Mannen knippen
Matthijs•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, rustig op het moment dat ik werd geknipt. Haar werd zorgvuldig gewassen en er werd goed uitgevraagd hoe ik het geknipt wilde hebben. Jeanette nam de tijd en liet mij ook met een netjes gewaxte coupe de salon verlaten.
Styling door Salon•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne benadering , veel complimenten dat mijn haar weer zo goed zit. Vakkundig en geïnteresseerd