Prettige kapsalon. Altijd goed geknipt en heel aardig personeel.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Annemiek•over 3 years ago
Verified review
Goed geknipt en heel vriendelijk!
Styled by Salon•Men's Haircut
Wart•over 3 years ago
Verified review
Fantastische geknipt 🥰😍
Men's Haircut
Willem•over 3 years ago
Verified review
Uitstekende ervaring. Kom beslist terug.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Hanny•over 3 years ago
Verified review
Omdat Henrike’s cliënt iets uitliep ( 8 minuten, wat geeft het…)was Jeanetta zo efficiënt om vast mijn haar te wassen, zodat Henrike zo doorkon met knippen.
Kortom; het was weer prima allemaal.