Prettige kapsalon. Altijd goed geknipt en heel aardig personeel.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Annemiek•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en heel vriendelijk!
Styling door Salon•Mannen knippen
Wart•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische geknipt 🥰😍
Mannen knippen
Willem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende ervaring. Kom beslist terug.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Hanny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Omdat Henrike’s cliënt iets uitliep ( 8 minuten, wat geeft het…)was Jeanetta zo efficiënt om vast mijn haar te wassen, zodat Henrike zo doorkon met knippen.
Kortom; het was weer prima allemaal.