Jeanetta is een zeer kundige en vriendelijke kapster. Heel tevreden over mijn geknipte haren!
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Ingrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt en hele fijne sfeer!
Styling door Salon•Mannen knippen
Mark•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon Jeanabelle Hair & Fashion is een aanrader. Ik laat me hier altijd knippen (in mijn geval haarsnijden) door Henrike. Ze is buitengewoon vakkundig, zorgzaam en aardig. De andere medewerkers zijn eveneens professioneel. Kortom: deze salon is uitstekend!
Mannen knippen
Evert•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst lowlights, spannend maar door Jeanetta gedaan en daarna geknipt door Henrike, heel blij mee.
Nu al ruim 2 jaar elke afspraak weer tevreden naar huis!