Jeanabelle Hairstyling Reviews

Koestraat 15, Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
5168 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Topper!
Genot om door Henrike geknipt te worden. Zij weet hoe je het wil hebben.
heel kort. stond binnen 10 min weer buiten. en was niet super netjes geknipt.
Dit was echt een hele nare ervaring. De kapster was vanaf het begin al passief agressief, hardhandig en keek de hele tijd erg chagerijnig. Dat werd naarmate te knipbeurt niet minder, ze borstelde heel hardhandig, verdeelde mijn haar met de knip hardhandig, ze kwam een paar keer hard tegen mijn oor aan waardoor mijn gouden oorbel eruit viel. Daarnaast spraken we een lengte af om af te knippen en ik schrok toen ik op de grond lag dat het dubbele eraf was. Ik baal, ik verwachtte een leuke ervaring.
Het is altijd schoon in de salon en de sfeer is fijn. De kappers zijn vriendelijk, als je zin hebt in een praatje doen ze een praatje en als je daar geen zin in hebt hoef je niet een praatje te houden