Mijn haar weer lekker geknipt eerst lekker gewassen over acht weken weer het voelt als een uitje
Vrouwen knippen
gonnie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeervolle kapsalon met ervaren kapsters.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geholpen en vakkundig geknipt👍👍
Vrouwen knippen
greta•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon snel terecht en was ook snel geknipt! In tegenstelling tot normaal, had m’n haar ook weinig tijd nodig om weer terug in model te vallen. Zeker een aanrader!