Altijd gezellige boel en piekfijn de deur uit met Henrike.
Men's Haircut
Eduard Rijksen•over 3 years ago
Verified review
Heel tevreden zoals altijd
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Cornelie•over 3 years ago
Verified review
Ik ben weer heel goed geknipt, zit echt naar mijn zin. Heel vakkundig personeel.
Tot de volgende knipbeurt weer!
Ladies' Haircuts
Lidy•over 3 years ago
Verified review
Zoals altijd geweldig ,heel professioneel DANK JE WEL MAAR WEER en tot de volgende keer
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Tineke•over 3 years ago
Verified review
Ik kom er al jaren en iedere keer is het opnieuw een perfecte beleving. Jeanette is gastvrij ( heerlijke koffie ), zeer proffesioneel en behandeld mijn haar dusdanig dat ik het de volgende dag (bijna) ook zo voor elkaar krijg.
Kortom: HULDE.