Altijd gezellige boel en piekfijn de deur uit met Henrike.
Mannen knippen
Eduard Rijksen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden zoals altijd
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Cornelie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer heel goed geknipt, zit echt naar mijn zin. Heel vakkundig personeel.
Tot de volgende knipbeurt weer!
Vrouwen knippen
Lidy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd geweldig ,heel professioneel DANK JE WEL MAAR WEER en tot de volgende keer
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Tineke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er al jaren en iedere keer is het opnieuw een perfecte beleving. Jeanette is gastvrij ( heerlijke koffie ), zeer proffesioneel en behandeld mijn haar dusdanig dat ik het de volgende dag (bijna) ook zo voor elkaar krijg.
Kortom: HULDE.