Heel mooi gekleurd en geknipt. Mijn haar voelt weer gezond en ziet er mooi en glanzend uit. In de salon is altijd een prettige en gemoedelijke sfeer. Goede aandacht voor de klant, persoonlijke benadering zonder opdringerig te zijn, geen standaard praatjes. Ik kom hier inmiddels al een paar jaar. Voor mij nooit meer een andere kapper want iedere keer ga ik tevreden en blij de deur uit.
Styled by Salon•Ladies' Root Colouring
Ksenija•over 3 years ago
Verified review
Een Salon waar je met plezier naar toe gaat❤
Blow DryShow all…
Mina•over 3 years ago
Verified review
Ben echt naar buiten gelopen met dat fijne gevoel dat je hebt nadat je bij de kapper bent geweest. Op de drukke zaterdag nog wel. Volgende keer weer bij Romy, dankjewel. Ben echt helemaal blij