Jeanabelle Hairstyling Reviews

Koestraat 15, Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
5168 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een fijne salon en zoals gewend goed geknipt
Heel mooi gekleurd en geknipt. Mijn haar voelt weer gezond en ziet er mooi en glanzend uit. In de salon is altijd een prettige en gemoedelijke sfeer. Goede aandacht voor de klant, persoonlijke benadering zonder opdringerig te zijn, geen standaard praatjes. Ik kom hier inmiddels al een paar jaar. Voor mij nooit meer een andere kapper want iedere keer ga ik tevreden en blij de deur uit.
Een Salon waar je met plezier naar toe gaat❤
Ben echt naar buiten gelopen met dat fijne gevoel dat je hebt nadat je bij de kapper bent geweest. Op de drukke zaterdag nog wel. Volgende keer weer bij Romy, dankjewel. Ben echt helemaal blij
Super goed en gezellig