Jeanetta;uitstekend zoals altijd; kopje koffie, wassen, knippen,stylen, ‘n beetje wax en je voelt je als herboren….
En stipt op tijd ook nog.
Styling door Salon•Mannen knippen
Jan.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapster! 😍
Styling door Salon•Mannen knippen
Willem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon heel relaxed en professioneel even een half uurtje voor je zelf
Mannen knippenToon alles…
gonnie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, eerlijk advies, leuke sfeer en op een heel prettige manier terug kunnen komen op een minder fijne ervaring. Die ervaring had betrekking op een kapper die er maar 1 dag heeft gewerkt.
Ik vond het fijn om dat met Jeanette even te kunnen bespreken
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Natasja•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Henrike heeft mij al vaak geknipt en begrijpt goed wat ik wil. Ze geeft ook advies als ik zelf twijfels heb bij het kiezen van een kapsel. Dat helpt en maakt mij een tevreden klant die blijft terugkomen!