Fijne salon waarin snel en efficiënt gewerkt wordt. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Styling door Salon•Kleuren - uitgroei
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer ontzettend goed geknipt❤️
Styling door Salon•Mannen knippen
Willem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan niet beter
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Riky•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al langere tijd bij Jeannabelle hair & fashion. Vaak word ik door Henrieke geholpen. Henrieke wast mijn haar met een stevige hand, knipt professioneel en modelleert goed. Zij hoort tussen de regels door wat ik bedoel. Een topper!
Vrouwen knippen
Elina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon waar je professioneel en prettig behandeld wordt. Ze denken met je mee en doen voorstellen om tot een goed resultaat te komen. Ik vind het er super!