Super salon je wordt er altijd heel erg fijn geholpen zoek je een kapper dan is dit zeker een aanrader..
Zoek je nog een leuke baan als kapster zou ik zeker niet twijfelen om daar eens naar binnen te lopen super leuke salon om daar te werken leuke/aardige bazin en super fijne collega Henrike … ik zeg doen !!!
Kleuren - volledigToon alles…
Sylvia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon en vriendelijke kapsters met heel veel ervaring!