Helaas liet ik mij overdonderen. Mijn verstandelijk gehandicapte dochter wil haar haar lang. Maar met krullen is dat lastig. Er zijn uiteindelijk zo minimale puntjes afgehaald, dat ik het zonde van het geld vond. Ik ben zelf wel eerder die week goed geknipt.
Ladies' Haircuts
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Attent, aardig, vakkundig, empathisch en de lekkere cappuccino niet te vergeten.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Erna•about 4 years ago
Verified review
Kom graag naar de kapsalon van Jeanette en ga altijd heel tevreden de deur uit!
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Ineke•about 4 years ago
Verified review
Zoals altijd weer ontzettend tevreden!
Ladies' Haircuts
Esmeralda•about 4 years ago
Verified review
uitermate plezierige salon , was zelf wat te vroeg ,maar er werd gelijk thee of koffie aangeboden en kon even heerlijk bijkomen
de veranderingen in de salon werken uitstekend de salon lijkt groter