Jeanette kan fantastisch knippen. Ik kom zeker weer terug.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Persoonlijke aandacht is top. Geen onnodig en zinloos geklets over het weer. Jeanette vBaoelt goed aan welk kapsel bij mij past. Ik ging met een flink stuk eraf de deur uit en ben er heel erg blij mee. Zeker nu het zo warm is.
Styled by Salon•Ladies' Haircuts
Barbara•about 4 years ago
Verified review
Goed geknipt, met aandacht. Hele ontspannen sfeer in de kapperszaak. Fijne Loungemuziek op de achtergrond. Ik kom hier al jaren, altijd tevreden.
Styled by Salon•Men's Haircut
Robin•about 4 years ago
Verified review
Ze kan zo goed knippen 😍😍😍
Styled by Salon•Men's Haircut
Willem•about 4 years ago
Verified review
Prettige kapper! Ik was zeer tevreden over mijn kapsel en kom de volgende keer weer terug!