Jeanette kan fantastisch knippen. Ik kom zeker weer terug.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijke aandacht is top. Geen onnodig en zinloos geklets over het weer. Jeanette vBaoelt goed aan welk kapsel bij mij past. Ik ging met een flink stuk eraf de deur uit en ben er heel erg blij mee. Zeker nu het zo warm is.
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Barbara•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, met aandacht. Hele ontspannen sfeer in de kapperszaak. Fijne Loungemuziek op de achtergrond. Ik kom hier al jaren, altijd tevreden.
Styling door Salon•Mannen knippen
Robin•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze kan zo goed knippen 😍😍😍
Styling door Salon•Mannen knippen
Willem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige kapper! Ik was zeer tevreden over mijn kapsel en kom de volgende keer weer terug!