As always a fantastic haircut and definitely a great moment of well-being!
David•about 5 years ago
Verified review
Mooie salon op een top locatie.Een aanrader en aanwinst voor Hilversum.
Maurice•about 5 years ago
Verified review
Super goed geholpen . Bedankt tot snel
Sibel•about 5 years ago
Verified review
Was een rustige maandagmiddag. Was iets vroeger maar hoefde niet te wachten. In 20 minuten gefixed en goed geknipt zoals voorgaande keren. Kom zeker terug
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijn, proffesioneel, leuke sfeer. Goed geknipt. Echt top!