As always a fantastic haircut and definitely a great moment of well-being!
David•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon op een top locatie.Een aanrader en aanwinst voor Hilversum.
Maurice•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen . Bedankt tot snel
Sibel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een rustige maandagmiddag. Was iets vroeger maar hoefde niet te wachten. In 20 minuten gefixed en goed geknipt zoals voorgaande keren. Kom zeker terug
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn, proffesioneel, leuke sfeer. Goed geknipt. Echt top!