Zo goed gedaan. Mijn haar is vaker verpest door kappers, nu echt perfect geluisterd naar mijn wens. Niet te veel afgeknipt, prachtige kleur.
Dank Jona!
Styled by Seja•Ladies' Haircuts
Y•over 2 years ago
Verified review
Heel blij
Styled by Seja•Ladies' Haircuts
hana•over 2 years ago
Verified review
Gespecialiseerd in PMU. Erg blij en zeer tevreden met het resultaat. :)