Zo goed gedaan. Mijn haar is vaker verpest door kappers, nu echt perfect geluisterd naar mijn wens. Niet te veel afgeknipt, prachtige kleur.
Dank Jona!
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Y•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij
Styling door Seja•Vrouwen knippen
hana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gespecialiseerd in PMU. Erg blij en zeer tevreden met het resultaat. :)
Behandeling door Seja•Microblading
Nadège•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd prima!!!!
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven