Porfessionele en prettig behandeling. Mooi resultaat
Treatment by Lina•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Petra•about 2 months ago
Verified review
Dit was de 1e keer bij deze salon en ik ben blij verrast. Mijn wenkbrauwen zien er weer goed uit en Lina aardig.
Treatment by Lina•Eyebrow & Eyelash Tinting
Esther•about 2 months ago
Verified review
Altijd een feestje! Mooi resultaat en super aardige mensen.
Treatment by Shadi•
Eyelash ExtensionsShow all…
Sandra•about 2 months ago
Verified review
Reyhan maakt de mooiste wenkbrauwen!!! Zij neemt echt de tijd voor je !!! Altijd een warm welkom in haar salon de thee of koffie staat klaar!! En je loopt met de mooiste wenkys de deur uit!!!